Перейти до основного вмісту

Нейрогімнастика

 Нейрогімнастика – це прості та приємні рухи для забезпечення гарної  роботи мозку. Ці вправи добре впливають на  розумову діяльність, допомагають полегшити навчання, засвоєнню різноманітних навичок, активізують розумову працездатність, стійкість уваги, а також сприяють цілісному розвитку мозку, синхронізації роботи півкуль.

Нейрогімнастика активує природні механізми роботи мозку за допомогою фізичних вправ та розвиває взаємодію тіла та інтелекту. Під впливом  нейрогімнастики  відбуваються позитивні структурні зміни – удосконалюється мозкова  функція регулювання та контролю, зокрема, самоконтролю, розвиваються рухливість, рівновага  та пластичність нервових процесів.








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Що робити під час Covid - 19

 

Для кого цей блог може бути корисним?

    У цьому блозі батьки та вихователі зможуть знайти корисну інформацію для себе.     Також ви матимете можливість залишити свої питання та пропозиції. Вчитися любити, вчитися бути добрими, треба з дитинства. Фрідріх Ніцше ( http://tsytaty.ukrayinskoyu.pro/dytynstvo.html )

ЦІКАВЕ ТА КОРИСНЕ ДЛЯ БАТЬКІВ

     КРИЗА ТРЬОХ РОКІВ: ЩО ЦЕ? Період раннього дитинства є важливим етапом у становленні та розвитку особистості. Цей період завершується кризою трьох років, або «кризою впертості», як часто називають це явище батьки. Проте чи буде дитина проявляти впертість затято, залежить саме від батьків. Дитина росте й розвивається, а отже змінюється її ставлення до предметів, самих батьків і їхніх вимог та правил. Третій рік життя називають критичним через системні зміни у психіці дитини, новий етап у формуванні її особистості, а не через зрослу вередливість, що найбільше дратує батьків. Зміни в поведінці дитини є лише зовнішнім проявом глибинних перетворень. Для того щоб поведінка малюка не сердила й не дратувала батьків, насамперед вони мають розуміти ті зміни, які з ним відбуваються, і приймати їх як обов’язкову умову його зростання. Кризовий період засвідчує один із важливих моментів розвитку дитини раннього віку — усвідомлення себе як окремої істоти, яка має власні бажання...